Podzim v Luhačovicích – hotel Orea Fontána Luhačovice

Každý podzim si pravidelně dopřávám víkendový pobyt po krásách České republiky. Tentokrát padla volba na Luhačovice. Toto lázeňské městečko jsem si oblíbila už od dob, kdy jsem chodila na střední a jezdila jsem tam na praxi.  Protože vždy hledáme hotel s bazénem, ale nechtěli jsme utrácet za drahé hotely v centru, objednali jsme si ubytování v hotelu Fontána.

Hotel Fontána spadá pod hotelový řetězec Orea, což je zárukou kvality.  Z venku hotel vypadá jako by se zastavil čas 20 let zpátky, ale celý hotel je uvnitř zrekonstruovaný a opravdu moc hezký. Hotel stojí asi 20 min. od centra Luhačovic. Dostanete se tam příjemnou cestou kolem říčky Olšavy. Již na recepci mě překvapil velmi milý a ochotný personál. V ceně pobytu jsme měli snídaní a bazén (1 hod/denně). Ubytovali jsme se v hezkém pokoji s balkonem. Koupelna byla vybavena větším sprchovým koutem.  Po tom, co jsem se ubytovali, jsme se šli projít do města, kde jsme si dali ve venkovní restauraci v penzionu Pomněnka oběd. Jídlo bylo super a na zahrádce se příjemně sedělo. Večer jsme využili hotelový bazén, na který jsme se museli předem nahlásit. Ráno nás příjemně překvapila bohatá a chutná snídaně. Jídlo bylo neustále doplňováno, takže se nestalo, že když někdo přišel později, že by na něj nezbylo.

Po snídani jsme si šli opět zaplavat do bazénu a pak vzali brusle a vyrazili nedaleko k přehradě. Cestou jsme objevili Stezku zdraví. Stezka byla vybudována v červnu tohoto roku a je vybavena 10  venkovními posilovacími stroji (šlapadlem, mini lyžováním, protahovacím zařízením, posilovačem nohou, masážním strojem, šlapadlem-brusle, twisterem, posilovačem rukou, otáčecím kolem, strojem na protahování zad a nohou). V rámci stezky je vybudována i herní sestava pro děti. Odpoledne jsme navštívili wellness centrum v hotelu Alexandria, který leží v centru. Součásti wellness centra je velký vyhřívaný bazén s vyhřívanými kamennými lavicemi podél bazénu, Kneippův chodník, 5 druhů saun a samozřejmě odpočinková místnost. Po příjemné relaxaci jsme šli na večeři do nedaleké pizzerie Toscana. Tuto pizzerie doporučuji, kromě hezkého prostředí a velmi milé a ochotné obsluhy jsme si pochutnali na výborné pizze. Z nabídky si určitě vybere každý milovník pizzy, protože zde mají opravdu široký výběr.

Večer jsme strávili v kulturním domě Elektra, kde hrála živá hudba a následně pak byla diskotéka.  Další den jsme si přispali, protože jsme v hotelu mohli zůstat až do 11 hod., což je také příjemné, že člověk nemusí hned po ráno spěchat rychle na snídani a pak si ještě rychle balit věci. Víkend sice utekl jako voda, ale příjemně jsme si odpočinuli a určitě do Luhačovic zase někdy přijdeme strávit pár dní volna.